Monday, 18 July 2011

MeNtOl LaMpu..


Pada suatu pagi, seorang pakar jiwa terlihat salah seorang pesakitnya sibuk mengerjakan sesuatu.
Bila dihampiri ternyata pesakit yang sedang khusyuk duduk dilantai,sedang menggergaji sekeping papan dengan tangan kosongnya.

Seorang lagi sedang bergayut dari atas siling.

Doktor merapati pesakitnya dan bertanya apa yg dibuatnya duduk dilantai.

“Apa doktor tak nampak ke? Kan saya sedang gergaji papan ni untuk dibelah dua?” jawab pesakit dengan nada marah.

“Apa pulak sidia ni buat bergayut kat siling ?” tanya doktor sambil menuding jari ke pesakit yg lagi satu.

“Oh.. Dia kawan baik saya, tapi dia tu tak betul sikit..
Dia ingat dia tu mentol lampu!” jawab pesakit tadi.

“Kalau kawan baik awak, kenapa tak nasihatkan dia suruh turun. Supaya tak cedera kalau jatuh nanti ?” soal doktor lagi.

“Abis tu, macam mana saya nak habiskan kerja saya dalam gelap?”

3 comments:

  1. hahaha..nampaknya dua2 gila. :)

    ReplyDelete
  2. adoii ai. yang doktor tu pun punya rajin nak bersoal jawab dengan pesakit macam tu kenapa. kan dah terkena. hahaha.

    Antara Keinginan Dan Yang Dah Tertulis
    Hoodie Dress Is So Gorgeous !

    ReplyDelete
  3. Индивидуалка сексраком Seorang lagi sedang bergayut dari atas siling. Когда слушающий не понимает говорящего, а говорящий не знает, что он имеет в виду, - это философия.
    помогут скрасить не только ваш досуг, но также могут украсить вас как мужчину, личность. Очаровательная и роскошная стриптизерша всегда знает, как развлечь настоящего джентльмена. Полный спектр изысканных удовольствий: от куртуазной беседы и утонченного флирта, до откровенных игр. Всегда в настроении доставить радость своему гостю: желания кавалера будут реализованы в лучшей форме.

    ReplyDelete